9/2/09

Les màquines no descansen

Hola de nou! després de tot aquest temps sense escriure cap entrada ja era hora d'escriure'n una, degut a que ja hem acabat el vídeo.
Durant tot aquest temps ens hem dedicat a pensar els plans, a gravar d'una manera o d'una altra perquè així posteriorment escollíssim aquell pla o aquell tros que millor hagués quedat. Després de gravar-ho tot i implicar a tota la família, com a continuació podreu veure al vídeo, i fins i tot d'anar fins a Cervera un cap de setmana vam haver de fer tot el muntatge a la universitat.
Primer vam necessitar l'ajuda d'en Pitu, ja que cap de nosaltres havia fet servir el programa, però un cop vam saber importar les imatges i posar les difusions vam anar fent soles tot el muntatge. A continuació també vam haver d'aprendre a posar la musica, a lligar-la per tal que no fossin talls secs i quedés bé, però en saber-ho fer ja vam poder acabar de muntar-lo soles.
Finalment no sabíem si afegir les "tomas falsas", però vam decidir que seria una part divertida, i per molt que ens portés més treball, en tenir el material volíem plasmar tots aquells moments que no es mostren el vídeo i que van fer que en ho passéssim tant bé fent les gravacions. Per aquest motiu i per molts altres ha valgut molt la pena fer aquest treball, un treball que no m'importaria repetir i que de ben segur faré servir en un futur.
Totes estem molt contentes amb el resultat, i per això m'agradarà compartir-lo amb vosaltres. Aquí a continuació podeu veure el vídeo que hem realitzat la Miriam Martínez, la Ivette López, la Mariana López, el Pau Bernal i jo, la Sara Ribas. En ell només hi surt la Miriam i per això aprofito per donar les gràcies a tots aquells que han col·laborat en la realització del vídeo com la germana de la Mariana (Montserrat), la mare de la Ivette (Juli), el pare de la Ivette (Jose), la germana de la Ivette (Andrea), la cusina de la Ivette (Claudia), la meva mare (Anna), el meu pare (Toni), el meu avi (Pere) i la meva àvia (Carmen), a tots ells gràcies per fer possible aquest treball, curt però intens.


No hay comentarios: